آیا به دنبال قیمت گوسفند زنده 98 هستید؟ قیمت بره زنده و 98 و قیمت روز بره زنده را این بخش قصد داریم ارائه کنیم تا شما مشتریان و کاربران عزیز به قیمت های روز این نوع دام دسترسی و از آن با خبر شوید. در کنار این موارد به قیمت بره پرواری و بره شیری ۹۸ خواهیم پرداخت. همانطور که می دانید امروزه با توجه به وضعیت کنونی قیمت انواع دام بره زنده ، گاو و … با نوسانات قیمتی روبرو است و هر روز شاهد افزایش و یا کاهش نرخ ها هستیم در این راستا ما به صورت کامل توضیحات لازم را به شما بازگو و در نهایت قیمت بره زنده را در این بخش از وان شیپ مرکز خرید و فروش بره زنده در اختیار شما قرار خواهیم داد.

گوسفند زنده

قبل از هر چیزی لازم است که برخی تذکرات در رابطه با خرید بره زنده را جدی بگیرید. امروزه دلالان و افراد مختلف در معابر و میادین تهران و همچنین دیگر استان ها اقدام به فروش گوسفند زنده و بره با قیمت های مختلف و حتی پایین می کنند که هر گونه خرید دام از این گونه افراد می تواند شما را پشیمان کند زیرا این گونه افراد به نوعی اقدام به کلاهبرداری و همچنین عرضه دام بیمار با توجه به نداشتن تاییدیه از اتحادیه گوشت گوسفند ی و … همچنین پرورش دام ها با راه هایی چون تزریق واکسن های هورمونی جهت افزایش وزن به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود چنانچه نیاز به خرید بره زنده دارید و به دنبال یک مرکز معتبر جهت خرید هستید وان شیپ  با خدمات بسیار ویژه که توانسته بیش از هزاران مشتری راضی را به خود اختصاص دهد، در خدمت شما عزیزان می باشد و شما می توانید انواع دام زنده مانند گوساله ، گاو و بره شیری و بره پرواری را با اطمینان خاطر بیشتر سفارش دهید تمامی نرخ ها بر اساس روز و کاملا منصفانه و همچنین رقابتی در این مرکز عرضه دام یعنی لایو شیپ ارائه می شود. که در ادامه به برخی از ویژگی های این مرکز خواهیم پرداخت.

قیمت گوسفند زنده و بره زنده

قیمت بره زنده همانطور که ابتدا به آن اشاره کردیم هر روزه در حال تغییر است به طوری که در برخی از روزها سیر نزولی و در برخی از روزها سعودی است بنابر این قیمت در تمامی استان ها با اختلاف هایی روبرو است و شما می توانید در هر استانی که هستید با قیمت روز بره زنده در شهر خود اقدام به خرید کنید برای مثال وان شیپ در تهران دارای انواع شعبه جهت عرضه دام زنده را داراست و با نرخ حدودا 40 هزار تومان به فروش میرساند که ممکن است در مشهد این قیمت 44 هزار تومان باشد که این نرخ ها بر اساس اتحادیه استان ها مشخص می شود یا مثلا قیمت گوسفند و بره زنده 98 در مشهد ، شیراز  ، قم ، اصفهان ، کرج نیز با یک قیمت دیگر به فروش برسد این نرخ ها از سوی اتحادیه هر استان می باشد.همچنین سایر استانهایی چون اردبیل ، تبریز ، میادین شهرداری استانها ، اهواز ،  کردستان ، قزوین ، زنجان نرخ کمتری نسبت به تهران را داشته باید یا بیشتر

قیمت گوسفند و بره زنده 98

از آنجایی که دامداران در مناطق مختلف کشور عزیزمان یعنی ایران در حال پرورش انواع دام بره در راستای تامین گوشت مصارف روزمره می کنند متاسفانه در این روزها با توجه به وضعیت اقتصاد و همچنین قاچاق این نوع به دیگر کشورها از فراز و نشیب قیمت برخوردار شده است که هر روزه قیمت روز بره زنده ۹۸ و دیگر دام ها در حال نوسان می باشد به طوری که این نوسان در اواخر سال ۹۷ به بیشترین میزان یعنی بالای 45 هزار توان هم رسید و در حال حاضر که در اوایل سال ۹۸ هستیم قیمت در همین رنج باقی مانده است اما با نوسانات بسیار کم  که در حال حاضر قیمت حدود همان ۴۵ هزار تومان می باشد. اما چنانچه قصد دارید نرخ  واقعی بره امروز را داشته باشید و در نهایت خرید خود را انجام دهید می توانید با یکی از شماره تماس های مذکور در بخش تماس با ما یا زیر با یکی از کارمندان بخش فروش بزگترین مرکز عرضه گوسفند زنده و  بره زنده تهران و دیگر شهرستان‌ها یعنی وان شیپ در ارتباط باشید و قیمت روز را دریافت کنید همچنین می توانید به صورت آنلاین سفارش خرید بره زنده را انجام دهید.

توجه: این مجموعه در زمینه فروش دام زنده جهت ذبح فعالیت می کند از تماس جهت پروار بندی خوداری کنید. تماس فقط جهت تهیه دام زنده برای ذبح و قربانی

اگر مقالات ما را دنبال کرده باشید در رابطه با نرخ گوسفند مقاله ای کامل منتشر کردیم که در این مقاله به صورت جامع به نرخ  این دام در تمامی استانها و به صورت نموداری و جدولی در اختیار شما قرار دادیم که می توانید اط طریق منوی سایت به این مقله دسترسی داشته باشید.

همانطور که می دانید در مناطق مختلف کشور دامداران گوسف ن دان و بره ها را در راستای پروار کردن نگهداری می کنند و به صورت کاملا ارگانیک در کوهستان ها اقدام به تغذیه این نوع دام زنده جهت عرضه بهترین نوع گوشت می کنند که معمولا نرخ نسبتا کمتر از نرخ روز بره زنده در میادین شهرداری ها و بازار برخوردار است که وان شیپ مفتخر است که در این مناطق انواع بره جهت فروش مستقیم به مشتریان می باشد چنانچه قصد خرید بره پرواری را دارید و تصمیم دارید قیمت بره پرواری را جویا شوید همواره وان شیپ در خدمت شما عزیزان است که می توانید با یک تماس ساده با بخش فروش ما در ارتباط بوده و نرخ را جویا شوید.

بره زنده کیلویی چند

قیمت بره شیری

بره شیری معمولاً جهت نگهداری و پرواربندی خریداری می شود که داری سن فقط بین یک الی سه ماه می باشند که بازدهی خوبی در راستای مصارف گوشتی ندارند معمولا بره شیری پس از نگهداری و بزرگ کردن روانه بازار جهت ذبح و فروش گوشت مرغوب برای مصاف روزمره می شود.

قیمت بره زنده بر اساس وزن

معمولا بره زنده در میادین شهرداری و …  که به صورت گله ای به فروش می رسد بر اساس وزن نمی باشد معمولا به صورت جفتی عرضه می شود اما چنانچه مشتری خرد به صورت تکی و چندتایی را داشته باشد مطمئنا بر اساس وزن می توانید خریداری کند که معمولاً به صورت وزنی قیمت بالایی را در پی خواهد داشت و فروشندگان نیز با وزن حساب خواهند کرد. لازم به ذکر است که بدانید تا وزن ۳۰ کیلوگرم را در دسته بره ها و بالای ۳۰ کیلوگرم را گ و س ف ن د می نامند که معمولا قیمت متفاوتی خواهند داشت که این تفاوت می‌تواند بین 1 تا 5 هزار باشد.

قیمت گوسفند و بره زنده افشاری

بره ها همانند دیگر دام ها دارای نژاد های مختلفی مانند شال ، افشاری ، زل ، و… هستند که بر اساس زیست بوم آنها در مناطق مختلف کشورمان در حال پرورش و نگهداری می باشد که  یکی از پرجمعیت ترین و مرغوب ترین ها بر اساس نژاد بره افشاری می باشد.اگر شما هم به دنبال خرید بره افشاری هستید و قصد دارید نرخ بره را جویا شوید می توانید با بخش فروش ما در تماس باشید و قیمت روز بره افشاری را نیز از بخش فروش دریافت کنید و در صورت نیاز اقدام به ثبت سفارش و دام بره مورد نظر خود را در درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت بره در میادین شهرداری

همانطور که در بالا اشاره کردیم قیمت روز بره زنده 98 در استان های مختلف از نرخ های متفاوت برخوردار هستند که این تفاوت می تواند از 1 هزار تا 5 هزار تومان باشد. برای مثال قیمت بره زنده در تهران که در حال حاضر 45 هزار تومان می باشند امکان دارد در اصفهان و یا در شیراز 43 هزار تومان باشد. یا اینکه در استان های  مشهد ، اردبیل ، کرج ، زنجان ، قزوین و … قیمت کمتر از 43 هزار تومان باشد.که این قیمت‌ها بر اساس نرخ اتحادیه استان ها مشخص می شود.

خرید بره زنده در تهران

از آنجایی که بزرگترین مرکزخرید و فروش بره زنده وسایر دام ها یعنی وان شیپ با دارا بودن چندین شعبه در تهران و خدمات ویژه توانسته است مشتریان بسیار زیادی در راستای عرضه انواع دام به خود اختصاص دهد و این امکان را برای شما عزیزان و مشتریان فراهم کرده است تا بتوانید نیاز خود را پس از دریافت قیمت به صورت آنلاین سفارش دهید و یا در صورت نیاز می توانید در محل حضور و به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید.وان شیپ سفارشات شما را به صورت آنلاین دریافت و دام را در محل به همراه باسکول جهت وزن در حضور ارسال و در نهایت پس از تحویل هزینه را دریافت می کند.

برخی از ویژگی های وان شیپ مرکز فروش بره

  • ارائه انواع بره و گوسفند زنده افشاری ، کردی ، بلوچی جهت قربانی و پروار بندی
  • مرکز عرضه بره پرواری و شیری
  • مجهز بودن به سیستم های فوق پیشرفته در راستای نگهداری دام بره زنده به صورت بهداشتی و سالم
  • نگهداری بره ها به صورت کاملا ارگانیک و عاری از هرگونه تغذیه‌ی غیربهداشتی و استفاده ان آمپول های هورمونی جهت افزایش وزن
  • دارای مجوز اتحادیه های ذیصلاخ
  • تحت نظارت دامپزشکی جهت عرضه دام بهداشتی به مشتریان
  • عرضه دام با مناسبترین و همچنین نازلترین قیمت
  • بزرگترین مرکز عرضه دام زنده گاو ، گوساله ، بره و بزغاله در تهران
  • ارسال دام به محل در زمان مشخص شده توسط مشتریان به همراه باسکول جهت وزن
  • ارسال قصاب ماهر در صورت نیاز مشتری
  • ارسال و تحویل رایگان دام بره زنده، گوسفند و دیگر دام ها
  • دارای خدماتی چون پشتیبانی و راهنمایی های قبل از خرید
  • و بسیاری دیگر …

لایو شیپ در تهران و حومه دارای چندین شعبه  جهت عرضه انواع مختلف دام می باشد و این امکان را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده است تا بتوانید از این مرکز معتبر دام مورد نیاز خود را به صورت کاملا بهداشتی خریداری و در درب منزل دریافت کنید و در تور افراد سودجو در معابر خیابان ها نیفتید. جهت دریافت قیمت بره زنده امروز و همچنین قیمت گوسفند زنده 98 و خرید انواع دام می توانید با شماره تماس بخش فروش ما از صفحه تماس با ما که در منوی بالایی سایت قرار دارد در ارتباط باشید و در کمترین زمان ممکن و با اطمینان خاطر بیشتر خرید خود را انجام دهید. ما همواره آماده دریافت سفارشات برای مراسماتی چون عروسی ، جسن تولد ، قربانی حاجی و کربلایی ، مراسمات دینی و مذهبی ، عقیقه کودکان و … هستیم.

گوسفند و بره با چه وزنی موجود است؟

وان شیپ بزرگترین و معتبر ترین مرکز عضه دام، گوسفند و بره زنده در تهران و کرج با دارا بودم مجوز از مراکز ذیصلاح و ارائه انواع دام با نرخ و قیمت روز اتحادیه و حتی کمتر از آن و خدمات دهی به صورت 24 ساعته خرید بره زنده جهت ذبح در مراسمات می باشد. اما در جواب سوالی که بیشتر مشتریان می پرسند وزن بره موجود در این مرکز است. باید عرض کنیم این مجموعه بره با وزن 25 کیلو تا 35 کیلو و گوسفند 40 کیلو تا 80 گیلو را داراست و بنا به درخواست مشتریان عزیز ما آن وزن را ارسال خواهیم کرد. کافیست تماس بگیرد.

قیمت بره زنده و گوسفند چقدر است؟

با توجه به این که قیمت بره زنده و گوسفند و سایر دام ها هر روزه در حال تغییر و به صورت مدام با نوسانات قیمت روبرو است نمیتوتن قیمت دقیق را هر روزه در این بخش درج کنیم بنابراین جهت دریافت قیمت روز این نوع دام فقط با شماره ما که در همین صفحه درج شده تماس بگیرید و با بخش فروش ما در ارتباط باشید و علاوه بر دریافت قیمت و راهنمایی اقدام به ثبت سفارش آنلاین کنید. ما بعد از دریافت سفارش در محل و زمان مشخص شده توسط شما عزیزان دام را تحویل خواهیم داد.

چگونه اعتماد کنیم؟

از آنجایی که امروزه بازار سیاه و دلالان در سطح شهر و به صورت غیر قانونی اقدام به فروش دام غیر بهداشتی میکنند باعث این شده که یکی از دغدغه های اصلی مشتریان اعتماد به مراکز خرید و فروش دام باشد. در جواب این سوال باید عرض کنیم وان شیپ با بیش از 20 سال سابقه در این زمینه همواره دنبال جلب رضایت مشتریان خود بوده و همیشه سعی داشته بهترین دام که توام با رضایت مشتری باشد را عرضه کند. همچنین مجموعه ما زیر نظر اتحادیه و دامپزشکی بوده و دام های ارسالی به همراه فاکتور و پلاک روی گوش دام می باشد. در کنار این موارد باید عزض کنیم که شما هزینه را بعد از تحویل و حتی برسی دام و ذبح و تمیز کردن توسط قصاب و در صورت رضایت پرداخت خواهید کرد.

آیا خدمات رایگان و ارسال قصاب مجرب دارید؟

در جواب این سوال باید عرض کنیم بله تمامی خدمات ما مانند ارسال دام گوسفند و بره زنده و تحویل در درب منزل کاملا رایگان می باشد و این ارسال نیز به همراه یک قصاب مجرب جهت ذبح و تمیز کردن که تحت امر مشتری می باشد همراه است. پس شما فقط هزینه گوسفند و بره زنده را پرداخت خواهید کرد بدون حتی یک ریال هزینه اضافی جهت خدمات.

چگونه بره و گوسفند زنده از لایو شیپ خریداری کنیم؟

خرید انواع دام بخصوص گوسفند و بره زنده از وان شیپ بسیار راحت و ساده است کافیست با شماره های درج شده در این صفحه تماس بگیرید و با بخش فروش ما مکاتبه کنید و در نهایت اقدام به ثبت سفارش نمایید. ما بنا به درخواست های شما دام مورد نطر را در زمان و مکان مورد نظر در درب منزل تحویل خواهیم داد و در صورت نیاز قصاب جهت ذبح،خرد کردن و تمیز کردن ارسال میشود بعد هزینه را پرداخت خواهید کرد. (تمامی خدمات ارسال و قصاب رایگان می باشد فقط هزینه دام پرداخت خواهد شد.)

منبع: لایوشیپ پاک